1403-01-18 18:53
289
0
89459
بودجه‌های محرومیت‌زدایی تزریق می‌شود؛

کمبود مدرسه سهم جنوب شهر گرگان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خانواده شورای شهر گرگان با اشاره به کمبود مدرسه در جنوب شهر گرگان گفت: برای رفع این مشکلات باید نهضت ساخت و تجهیز مدارس پیگیری شود.

به گزارش پایگاه حبری تحلیلی «گلستان ما»، محمدرضا عجم عصر امروز در نشست چندجانبه شهرداری و شورای شهر با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با موضوع اجرای طرح شهید عجمیان (مرمت و شاداب‌سازی مدارس) اظهارکرد: نقش معلم تنها در کلاس نیست بلکه در خانواده و اجتماع نیز باید فرصت نقش آفرینی آنان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ۳۷٫۵ درصد مساحت شهر گرگان دچار محرومیت است، گفت: آخرین پژوهش‌های میدانی ما نشان می‌دهد که این محرومیت در حال افزایش است و مدیریت شهری به همراه سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید همه تلاش خود را معطوف به امر محرومیت‌زدایی کنند.

وی با بیان در جنوب شهر گرگان با کمبود مدرسه مواجه هستیم، افزود: برای رفع این مشکلات بای نهضت ساخت و تجهیز مدارس را دنبال کنیم و در کنار همه این‌ها، شهرداری و شورای شهر نیز باید به کمک مدیریت اجتماعی بیایند. برای همین شهرداری گرگان در لایحه بودجه ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای محرومیت‌زدایی درنظر گرفته شده است.

عجم خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بخش زیادی از اراضی واقع در جنوب شهر که قابلیت و کاربری آموزشی داشت تبدیل به مسکونی و تجاری شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.